جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ |۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 9, 2024
ب

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا گفت: بعد از حماقت رژیم صهیونیستی به ترور اسماعیل هنیه در تهران، مطالبه ملی ایرانیان و کشورهای اسلامی و آزاد اندیشان دنیا مجازات سخت صهیونیست‌ها و خونخواهی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل نیا در خطبه اول نماز جمعه ۱۹ مرداد به تفسیر آیه ۹ از سوره کهف که سر بریده سیدالشهدا علیه السلام آن آیه را در مسیر اسارت اهل بیت تلاوت کرده پرداخت و گفت: قرائت این آیه توسط سر مطهر علاوه بر اثبات حقانیت خود با اعجاز و بیان اهمیت کتاب خدا قرآن ، ثابت کرد که قیام امام حسین(ع) و یارانش قیامی مومنانه و در راستای اصلاح جامعه همانند اصحاب کهف بوده است و به دنیا فهماند که فکر و اندیشه حسینی فراموش نشدنی است و محل شهادت شهدا کربلا زیارتگاه عاشقان تا قیامت خواهد شد، تجمع عظیم اربعینی زائران وعاشقان امام حسین علیه السلام نشانه آن حقیقت است.

امام جمعه شهرستان پارسیان در خطبه دوم سالروز شهادت حضرت رقیه(س) را تسلیت گفت و به سالروز حمایت از صنایع کوچک پرداخت و بیان داشت: رسیدن به اقتصاد مقاومتی بدون حمایت دولت از صنایع کوچک و خانگی امکان‌پذیر نیست.

وی به ۲۳ مرداد سالروز پیروزی حزب الله لبنان بر اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه و روز مقاومت اسلامی اشاره کرد و گفت:بر اساس اندیشه امامین انقلاب تنها راه پیروزی بر ظالمان و یزیدیان ، مقاومت است. بعد از حماقت رژیم صهیونیستی به ترور اسماعیل هنیه در تهران ، مطالبه ملی ایرانیان و کشورهای اسلامی و آزاد اندیشان دنیا مجازات سخت صهیونیست‌ها و خونخواهی می‌باشد.

وی افزود: این روزها از ترس انتقام جبهه مقاومت خواب از چشم صهیونیست‌ها رفته است باید بدانند که جبهه مقاومت بلایی به سر آنها خواهند آورد که روزی ۱۰۰ بار آرزوی مرگ کنند.

رئیس شورای فرهنگ عموم شهرستان بیان کرد: دنیا بداند سیمرغ مقاومت با ترور زمین گیر نمی‌شود بلکه با شهادت فرماندهان خود خون تازه‌ای در رگ‌های مجاهدان مقاومت تزریق می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا به پدیده عظیم راهپیمایی اربعین اشاره کرد و از مردم خواست در حد توان به مواکب خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) کمک کنند.

امام جمعه پارسیان ضمن تشکر از موکب داران شهرستان و همه مردم خیراندیش کمک به زائران امام حسین(ع) را خدمت به دین خدا و مصداق آیه تعاونو علی البر و التقوی دانست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha